Frequently Asked Questions
Mam problem z doładowaniem, pieniądze nie wpłynęły. Co robić?
- Wysłałem SMS, ale nie przyszedł kod lub jest błędy. - Skontaktuj się z nami pod adresem support.craftapple.pl podając: numer telefonu, z którego był wysłany SMS, treść oraz numer, pod który został wysłany SMS i kod SMS, w przypadku gdy go otrzymałeś. Możesz także złożyć reklamację pod adresemhttp://microsms.pl/customer/complaint/
- Doładowałem skarbonkę przez PayPal lub PaySafeCard, ale pieniądze nie wpłynęły. - Skontaktuj się z nami pod adresem support.craftapple.pl, w przypadku płatności PayPal wyślij nam kwotę, imię i nazwisko, adres email konta PayPal. Jeżeli problem dotyczy PaySafeCard wyślij nam adres email który podałeś podczas transakcji.
- Wpłaciłem pieniądze przelewem bankowym lub na poczcie, ale w mojej skarbonce nadal nic się nie pojawiło. - Przelewy bankowe oraz na poczcie nie są realizowane natychmiast, dodatkowo są realizowane jedynie w dni robocze. Oznacza to że np.w weekendy i święta Twój przelew nie dotrze. Jeżeli minęło już kilka dni roboczych, skontaktuj się z support.craftapple.pl podając Imię i nazwisko, nick oraz kwotę wpłaty. Być może Twój przelew mógł zostać przeoczony.
Last updated Tue, Jul 12 2016 20:25